.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرایی که باید از آن درس گرفته شود ...
طرح استیضاح شهردار قائم شهر، ساز ناکوک شورا و باقی قضایا !
آنچه مسلم است برخی از اعضای شورا بنا به دلایلی چشم خود را به خدمات در خور توجه در هشت ماهه حضور سید جعفر حسینی که آسفالت گسترده و بی سابقه کوچه ، پس کوچه های شهر یکی ازآنهاست ، بسته و با اهدافی که برای مردم و رسانه ها مبهم است با ایجاد فضای التهاب آور استیضاح...
طرح استیضاح شهردار قائم شهر، ساز ناکوک شورا و باقی قضایا !

شمال نیوز : در حالی شورای شهر قائم شهر پس از جلسات بسیار ازمیان گزینه های پرتعداد سید جعفر حسینی را به عنوان شهردار انتخاب کرد که تنها هشت ماه بعد ناگهان ورق برگشت وپروسه استیضاح شهردار منتخب رقم خورد .  

اعضای شورای چهارم که با عبور از نام هایی چون رشیدی از مدیران شهرداری تهران ، معین پور رئیس کانون مهندسین قائم شهر ، صالح زاده شهردار سابق ، بخشی شهردار فعلی جویبار و عسگری شهردار فعلی بابل به سید جعفر حسینی رسید خیلی زودتر از آنچه به ذهن ها خطور کند سازها ناکوک شد و سر ناسازگاری را با شهردار منتخب خود گذاشت و او را پشت میز استیضاح کشاند !

استیضاح شهردار قائم شهر اگرچه ناکام ماند اما نشان داد که شورای چهارم از پختگی لازم برخوردار نیست و همانگونه که از قبل مشخص بود طرح موضوع استیضاح در شرایط کنونی و تنها پس از هشت ماه فعالیت سید جعفرحسینی شاید اهدافی فراتر از انجام وظایف نظارتی شورا را به همراه داشته است !

قضاوت درباره عملکرد شهردار قائم شهر در این مجال نمی گنجد و قطعا در ماههای آینده بدان خواهیم پرداخت اما کشاندن شهرداری به وادی پر تلاطم استیضاح آنهم فقط چند ماه پس از انتخاب شهردار و باقی قضایا هیچ گاه از اذهان شهروندان پاک نخواهد شد .

شهروندان قائم شهری می پرسندچرا اعضای شورای شهر به جای ایجاد فضای آرامش و امید در شهرداری و کارکنان آن ، با طرح موضوعاتی چون استیضاح به بهانه نظارت و ایفای وظایف شورایی ، چند ماه کارکنان شهرداری و حتی مراجعه کنندگان را در فضای سردرگمی و برزخ رفتن و ماندن شهردار قرار داده اند ؟!

مردم حق دارند بدانند که چرا اعضای شورا در جلسه اول با استماع پاسخ های شهردار قانع نشدند و به استیضاح اصرار نمودند و اما در جلسه اخیر دوباره با شنیدن همان سخنان و پاسخ ، قانع و راضی شده اند ؟!

آنچه مسلم است برخی از اعضای شورا بنا به دلایلی چشم خود را به خدمات در خور توجه در هشت ماهه حضور سید جعفر حسینی که آسفالت گسترده و بی سابقه کوچه ، پس کوچه های شهر یکی ازآنهاست ،  بسته و با اهدافی که برای مردم و رسانه ها مبهم است با ایجاد فضای التهاب آور استیضاح حداقل دو ماه روند رو به رشد خدمات شهرداری را با رکود همراه ساختند . استیضاحی که از همان آغاز ، پایانی اینچنین را نمایان می کرد !

به هر روی اگرچه داستان استیضاح شهردار قائم شهر با درایت برخی از اعضای شورا ختم به ثبات مدیریت شهری در قائم شهر شد اما شنیده ها و گفته هائی نه چندان خوشایند از توافقاتی پشت صحنه خبر می دهند که بر نگرانی ها می افزاید و امیدواریم این اخبار شایعاتی بیش نباشد و شاهد به حقیقت پیوستن آن نباشیم .

شنیده ها حاکی است برخی از اعضای شورا در لابی گسترده به توافقاتی با شهرداررسیده اند که ماحصل آن جذب نیروی جدید و تغییر در برخی از سازمان ها و دوائر شهرداری است و نیروهای مد نظر این اعضا قرار است جایگزین برخی از مدیران واحدهای عمارت شهرداری شوند .

به نظر می رسد تغییرو جابجائی توافق شده در بافت مدیریتی واحدهای شهرداری و برخی از سازمان ها ، موجب به حاشیه کشیده شدن بیش از پیش شهردار خواهد شد و بدون شک بدنه شهرداری با این اقدامات دیکته شده ،همراهی خود را به  حداقل رسانده و چالشی دیگر به مراتب سخت تر از چالش گذشته دامنگیر مدیریت شهری قائم شهر خواهد شد .

از سویی رسانه ها که همواره اقدامات ، برنامه ها و عزل و نصب ها در شهرداری های شهرهای بزرگ استان همچون قائم شهر بدلیل نمایندگی از افکار عمومی ، دارای اهمیت ویژه ای برای آنان است با رصد فعل و انفعالات جدید ، به هر گونه لابی گری و حذف نیروهای خدوم و کاربلد در بدنه واحدهای شهرداری واکنشی جدی نشان خواهند داد و سکوت نخواهند کرد .

برای سید جعفر حسینی آرزوی توفیق و سربلندی در راه خطیر آبادانی قائم شهر عزیز را داشته و امیدواریم اقدامات شایسته هشت ماه گذشته را تداوم بخشد . ان شالله

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1393
متاسفيم از اين تحليل شما؛ معلوم كه شما دچار پارادوكس شديد، اگر اينقدر كه مي گيد شهردار خوبه پس چرا پشت پرده به گفته شما با بعضي از اعضا توافق كرده؟! هرچند اين درج نمي كنيد
پیرو سید علی 2 تير 1393
نکنه اعضای شورای شهر قائم شهر حکم انسانهایی رو دارن که فقط به فکر منافعشون هستند . و حاضرن بخاطر منافعشون منافع مردم رو زیر پا بذارن . در اینصورت برای این افراد متاسفم
رضا 2 تير 1393
بعضی از اعضای شورا تازه به دوران رسیده اند و برطبل بی منطقی می کوبند چرا که نه ایده پردازونواندیشند نه برمی تابند ایده های نویی را بشنوند . راستی آیا تا به حال برنامه ها وافق برنامه ای که شورا اعلام کرده باشد را مشاهده کرده اید آیا شورا استراتژی وراهبرد خود را به مردم اعلام کرده است ؟ بعید می دانم آگر دارند ارائه کنند
نا شناس 2 تير 1393
استيحضاح شهردار رفتار بسيار خوبي است و باعث تلاش شهردار در عمران و آبادي شهر ميشود زيرا استيضاح كردن بعد از چهار سال هيچ فايده اي ندارد
مازنی ریکا 2 تير 1393
احتمالاً آقای حسینی هزینه سفر دسته جمعی برخی رو به مشهد مقدس رو از محل بیت المال پرداخت نکرده که مورد استیضاح قرار گرفت . البته با حضور فرمانداری لایق ، فهیم و با تجربه ، همچون آقای مهدی محمدی در قائم شهر ، امیدواریم که هر گونه لابی گری و حذف نیروهای خدوم و کاربلد در قائم شهر به حداقل برسد . ضمناً از پاکسازی چهارشنبه بازار قائم شهر واقعاً متشکرم و امیدوارم روند کنترل و نظارت بر آن ادامه داشته باشد تا دوباره شاهد برگشت با حالت اول نباشیم .
سید 2 تير 1393
خدا رو شکر علی رغم ضعف هایی که در سیستم اجرائی شهرداری قائم شهر وجود داره در حوزه اداری و مالی شفاف و بروز عمل میشه . از همین طریق به عنوان فردی که به نحوی سالها با حوزه شهرداری سروکار دارم از مجموعه همکاران واحد اداری و مالی شهرداری قائم شهر سپاسگذارم . خدا به همه تان خیر دهد .
پاسخ ها به این نظر
برادر 1 تير 1393
من هم با سید موافقم . وضعیت مالی مناسبه اما خدمات رسانی شهری در شرایط نامناسبی قرار داره . حسینی اگر رضایت مردم را می خواد باید فکری برای تنظیم رفت و روب شهری بنماید .
همشهری 2 تير 1393
آقای حسینی شهردار عزیز . مراقب باش به نام تعمل و همکاری با شورا در شرایط لابی گر های ناموزون قرار نگیری . خدا رو شکر هم مردم دارن ازت حمایت می کنند هم رسانه ها که این خود یک موفقیت به شمار می رود .
نا شناس 2 تير 1393
وقتی سید جعفر حسینی با لابی شبانه سید هادی حسینی میشه شهردار مجبور میشه با پیمانکاران مورد وثوق هادی حسینی هماهنگ باشه یک نمونه ان ....... پیمانکار شهردار و ریس هیت ........................ همراهی داشته باشه و وعده ای کاراته کار جوان راجشن شب میلاد امام زمان که در شهرداری برگزار شد به نفع اقای حسینی شهردار هورا بکشند و برای ایشون شعار حمایت سر بدند ودر عوض ............ در سر درب دفتر اقای نماینده بنر تقدیر وتشکر نصب نتیجه ش میشه همین که می بینیم وووووووووووووو
شهرداریچی 2 تير 1393
شهردار نماینده اجرایی شوراست وقتی میبینیم با سوالات بی سر و ته اونهم بعد از گذشت 8ماه از شروع بکارش استیضاح رو مطرح میکنن ای ضعف و ناکارآمدی شورا رو میرسونه.ضمنا از شورایی که سال گذشت 6سفر تفریحی به ترکیه و کیش و مشهد داشتند و بالغ بر 1میلیارد تا امروز خرجشون شده بیشتراز این انتظار نباید داشت
یک شهروند 2 تير 1393
استیضاح کردن بی دلیل باعث عقب ماندگی قائم شهر خواهد شد
محمد 2 تير 1393
قطعا بر کسی پوشیده نیست که اقای..... عضو محترم شورا که خود را مدعی و وابسته به سازمان خاصی اعلام میدارد و تمام هم و غمش بهره برداری از امکانات شهرداری برای برادر خود که کاندیدای مجلس شورای اسلامی می باشد است و همین کافیست که ایشان با شهردار لابی نماید جهت منافع شخصی خود .

انشاء الله خیر است
امیر 2 تير 1393
واقعا برای خودم و شهر خودم متاسفم که آن کسی را که منتخب مردم بوده ( ؟ ) و هیچ ارقی به این شهر ندارد و همزبان با ما نیست برای منافع واقعا شخصی خود ( آوردن دخترش به شهرداری ) تمام سعی خود را برای حمایت از شهردار می کند تا شهردار در سمت خود باقی بماند ، شهرداری که واقعا هیچ کاری انجام نداده است.

متاسفم
نا شناس 2 تير 1393
با تشکر از مدیریت سایت شمال نیوز لطفا"لایک مثبت و منفی رابرای کامنت ها فعال کنید!
شهروند 3 تير 1393
جالبه شهردار با پول مردم گرفت و عوارضهای دریافتی با همکاری یک پیمانکار همایش کاراته برگزار می کند . انصافا شهرداری باید به فکر عمران شهر باشد یا دنبال محافظ از نوع پیمانکار انهم با ............................ واقعا شهرداری که اخلاق و روابط عمومی ندارد باید استیضاح شود
نا شناس 3 تير 1393
این شهردار بهترین شهردار تاریخ قائمشهر است.
امیر 3 تير 1393
تویی که خودتو ناشناس معرفی کردی و گفتی این شهردار بهترین شهردار تاریخه اینو بدون : اگر تو یک خانواده ا ی پدر خانواده اخلاقی داشته باشه که افراد قبولش نداشته باشن هرجو مرج میشه اون خانواده ٬ الان شهرداری ما شده همین ٬ چون مدیریت و بزرگ خوبی نداره توش ......... میشه دعوا میشه و..... من تعجب میکنم از این شورا
پاسخ ها به این نظر
داداش 3 تير 1393
امیر جان ! از چی این شورا تعجب می کنی ؟ اونوقتی که به این ها رای دادیم باید فکر می کردیم تا الان تعجب نکنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این ها بدرد اداره یک .........هم نمی خورن چه برسه یک شهر . یک دوتا که دنبال فوتبال و کشتی و...هستند و چندتا شون هم سن و سالب ازشون گذشته و رمق ندارن . چندتاشون هم بی تجربه ان و در حال کسب تجربه . برخی هم دارن سنگ برادراشون رو به سینه می زنن که یا نماینده بشه یا دوباره شهردار بشه و یا ...........
بهتر نبود به جای تعجبی که الان داری می کنی سال پیش فکر می کردیم تا به این روز دچار نشیم .
عزت زیاد
شهروند 3 تير 1393
اییی که وگفتی یعنی چه؟
افعال معکوس بید؟؟
یعنی چه ؟ 3 تير 1393
یعنی شهردار حق و حقوقش چی میشه ؟ یعنی شهردار نمی تونه در مجموعه خودش جابجایی و تغییر داشته باشه ؟ یعنی باید اگر تغییر ی انجام بده از رسانه ها اجازه بگیره ؟ جالبه و تعجب آور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
پاسخ شمال نیوز 3 تير 1393
کاربر گرامی ؛ اشتباه نکنید . تغییر همواره یکی از راهکارهای مدیریتی برای برون رفت از گره های کور در یک سازمان است اما اگر این تغییرات و جابجایی ها محصول لابی گری های خاص و پشت صحنه باشد نتیجه معکوس می دهد . تغییر در همه سطوح مدیریتی و حتی کارکنان ، باید منطقی و بر مدار اصول و انصاف باشد و نه اینکه خدای نکرده برای خوشایند برخی از اعضای شورا و برخی دیگر از ذی نفوذان و در یک پروسه ناموزون صورت پذیرد . و اما ایراد شما به رسانه ها ! مخاطب گرامی ؛ در اینجا بحث اجازه از رسانه ها برای نغییرات داخلی در شهرداری نیست که شما مطرح کردید . اما همانطور که در یادداشت تحلیلی شمال نیوز آمده است کاملا فضای مدیریتی استان خصوصا شهرداری های شهرهای بزرگ نظیر قائم شهر رصد می شود . بدون تردید این مهم را رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی به عنوان چشم و گوش و زبان آنان به انجام می رسانند و باز هم بدون تردید درمقابل رفتارهای احتمالی که محصول لابی گری و وعده هایی خاص باشد خواهیم ایستاد و سکوت نخواهیم کرد . حمایت از شهردار قائم شهر که خوشبختانه تا کنون از مدیران شهری خدوم و ارزشی بشمار رفته است را وظیفه خود می دانیم و تا زمانی که بر مدار خدمات رسانی به مردم متدین و ولایتمدار قائم شهر در حرکت است از وی حمایت خواهیم کرد .
شهروند 5 تير 1393
با سلام مدیریت محترم سایت وزین شمال نیوز وقتی شورا شهرداری رو انتخاب میکنه حتما به توانایی هاش توجه کرده جابجایی نیرو درهر سطحی حق شهردار هست و نباید از پیش در این خصوص تصمیم گیری کنیم سوالی که مطرح میشه این هست که افرادی که جایگزین میشن توانایی انجام کار رو به نحو احسن دارن خوب این یه مسئله سادست میشه به عملکرد وسوابق شغلیشون مراجعه کرد ممکنه اون فردی که تغییر کرده توان انجام کار رو از نظر شهردار نداشته باشه یا فرد جایگزین بهتر بتونه با برنامه ریزی شهردار کارکنه . پیشنهاد می کنم مدیریت محترم سایت با اعتماد کامل به شهردار منتخب با تامل بیشتری مسائل رو پیگیری کنن و جو شهر رو بیشتر از این متشنج نکنن .///////// پاسخ شمال نیوز : ما هم با شما موافقیم که تغییر مدیریتی در هر سطحی حق شهردار است و باید در پاسخ شما گفت : جانا سخن از زبان ما می گویی ! اما ایراد این است که متاسفانه در بسیاری از موارد شهردار به خاطر ماندن و بر مسند نشستن لابی گسترده ای با برخی اعضای شورا نموده و با توصیه آنان مدیرانی موفق و امتحان پس داده را از گردونه مدیریتی حذف می کند . اگر چه معتقدیم در آغاز ، شهردار قائم شهر خوب استارت زد اما متاسفانه انگار چند روزی است پس از جریانات مضحک استیضاح که فقط چند ماه جو شهر را ملتهب کرد دست به اقداماتی زد که قطعا از رصد رسانه ها دور نماینده است . ایجاد مقدمات برای جذب تعدادی از نیروهای خاص که این روزها برخی از آنان مشغول بکار هم شدند و تغییر مدیریتی در برخی واحدها درست پس از جریان نمایشی استیضاح ، نشان از این دارد که شهردار تحت تاثیر برخی از اعضای شورا تصمیمات خود را اتخاذ می کند . از سویی ما مثل شما فکر نمی کنیم که انتشار تحلیل ها و اخبار روشنگرانه موجب متشنج شدن جو شهر نمی شود . و معتقدیم مردم باید خیلی چیزها را بدانند . مردم قائم شهر باید بدانند شهرداری که به نام ارزش ها بر مسند نشست اکنون در کنترل برخی از اعضای شورا قرار گرفته است . مردم قائم شهر باید بدانند که شهردار شهرشان علی رغم وجود دهها نیروی مازاد و بار مالی فراوان بر روی دوش شهرداری برای خوشایند برخی اعضای شورا قصد جذب نورچشمی ها را به شهرداری دارد . شهردار قائم شهر باد بداند که خودش باید تصمیم بگیرد نه دیگران ! شهردار قائم شهر خیلی چیزهای دیگر را باید بداند که این رسالت خطیر رسانه هاست که این مسائل را مطرح نمایند و هیچگاه شفاف سازی ایجاد تشنج نیست . بزودی در یادداشتی تحلیلی مبسوط هر آنچه این روزها بر سر قائم شهر و شهرداری آمده و می آید را بازگو خواهیم کرد .
محمد 2 تير 1393
شنیده شد یک عضو شورای شهر با رفیت عضویت درشورا برای تبلیغات انتخابی برادرت اقدام می کند ! چگونه فردای قیامت جواب پس خواهی داد . آیا یک کاسب می تواند برای سیر کردن شکم زن و بچه اش یک بنر کوچک بزند و فورا شهرداری جمع آوری می کند اما واقعا چند تا بنر بزرگ در خیابان ها برای برادر عضو شورا زده شد ؟ شهردار باید بداند که برای ماندن نباید به هر قیمتی با اعضای شورا راه بیاید .
شهین 2 تير 1393
تمامی اعضای شورای شهر فقط به فکر جابجا کردن اطرافیانشان در شهرداری هستند کجا وقت دارند به فکر شهر باشند
قائم شهری اصیل 2 تير 1393
وقتی سرنوشت یک شهر دست یک ترک می افتد و قائم شهری های اصیل به حاشیه می روند اوضاع بهتر از این نمی شود . آقای غفوری باید در قابل فرهنگ قائم شهر پاسخگو باشد و گزارش دهد در دوره مسئولیت خود در کمیسیون فرهنگی شورا چه گلی بر یر قائم شهر زد .
پاسخ ها به این نظر
سید محله 2 تير 1393
مگه مازنی ها چه کردند در شورا که علی غفوری نکرد . همه شون در اوضاع نابسامان قائم شهر شریکند . ترک و فارس و مازنی نداره . اصلا نباید به این ها رای می دادیم . آقا غلط کردم را برای همین وقت ها گذاشتند . اشتباه کردم
مجاور محله 2 تير 1393
من هم اشتباه کردم که به این ها رای دادم.
همش شعار بود . کاری برای مناطق محروم پشت راه آهن نکردند . همه شعار بود و شعار .
علی 4 تير 1393
تا وقتی این باند بازیها تو شهرداری باشه هیچ وقت شهر ما درست نمیشه -من تازه مهاجر هستم -یاعلی
نا شناس 4 تير 1393
حسینی ضعیف ترین شهردار قائمشهر در طول سابقه مدیریت شهری قائم شهر می باشد .
نا شناس 4 تير 1393
میرزایی که افتاده تو پست و به فکر انتخابات مجلسه با گرزین
نا شناس 4 تير 1393
یک عضو شورا که با لابی رئیس هتلداری فنی و حرفه ای شده ، و دنبال کارهای انتخاباتی مجلس با همکاری گرزین است. ادعا فقط ادعاشون مردم را فلج کرد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 تير 1393
میرزایی با همکاری گرزین داره کار میکنه برای مجلس.
کجا به فکر مردمه
شهروند 5 تير 1393
ما هیچ وقت در انتخاب مون موفق نبودیم اشکال کار کجاست؟ ! کسانی کاندیدا و عضویت شورا را داشتند و دارند که هیچگونه اطلاعاتی از شورا و شهرداری ندارند بالنتیجه کسیو هم اگه شهردار کنن نمیتونن هدایتش کنن. اساساً این مهم برمیگرده به دستگاههایی که در انتخابات نقش کلیدی دارن و فقط بفکر حفظ افرادی هستند که مطیع شون باشه و بعدها بتونن ازش بهره برداری لازمه ببرن...متاسفانه این قضیه قاعده بازی سیاسی حاکمه
آسمونی 5 تير 1393
نتایج اولیه لابی ها نمایان شد . موفق ترین مدیر شهرداری قائم شهر که در واقع پشتیبان و همراه همه کارکنان بود برکنار شد و فامیل شهردار معزول سابق جایش را گرفت .
این یعنی : سه سلطلنی + جعفر احمدی + جعفر حسینی ( شهردار ) + علی صالح زاده
شهرداری چی 5 تير 1393
بزودی برادر یک عضو لابی گر شورا هم به جمع ما اضافه و در شهرداری قائم شهر استخدام خواهد شد .
یک فرد مطلع 5 تير 1393
قرائن و شواهد نشان می دهد سید جعفر حسینی خیلی ماندگار باشد تا سه مادیگر . چرا که با این وضعیت سهم خواهی برخی اعضای شورا که اینروزها خودش را نشان داد نمی تواند شهردار پاسخ گو باشد و هر روز بر دامنه درخواست ها اضافه و انجام همه آن ها سخت تر می شود . در کنار این ها جمعی از اعضا هم که صادقانه کار می کنند و در لابی قرار نگرفتند این وضعیت را تحمل نمی کنند .
صابر 5 تير 1393
ائتلاف ترک ها ( غفوری ) ، رشتی ها ( دریابیگی ) و جویباری ها ( جعفر احمدی ) چه کار که نمی کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علي 6 تير 1393
سلام.دراعضاي جديدشورا به نظر من يک نفرهست که تمام تلاشش براي عمران وابادي شهره ولي حيف ک تنهاس اونم مهندس فتحي هستش
رمضان 7 تير 1393
شهرداری که با چند سئوال شورا دنیال پست معاونت در یکی از ادارات توسط اقای ......... هست دیگه چه فایده ای برای شهر داره؟
جمعی از دانشجویان 6 تير 1393
بنده اهل قایمشهر نیستم ولی به این موضوع کامل واقق هستم که اقای ابراهیمی شورای شهر شما انسانی شریف و متدین و چشم و دلش خیای سیر هست و فقط عاشق خدمت به مردم هست.
خدا حفط شان کند و دو برادر شهیدش را رحمت کند.
در خصوص کامنت علی ۶تیر
عرض کنم که اقای فتحی جوان هست و جویای نام نامبرده اصلا هیچ تجربه کاری ندارد نمیدانم چطور به خودش اجازه داده کاندیدا شورای شهر شده.
لطف کن حداقل روزمه کاری ایشان چه بوده؟؟ایا اصلا حتی یک روز کار احرایی کرده بود؟؟؟
متاسفانه برخی افراد شوراهای شهر را سکوی پرتاب خود کردند
فراموش کردن جمله زیبا دکتر شهید بهشتی را
که گفته هر کس تخصص ندارد کاری را قبول کند ایمان ندارد
......
در پایان خدمت هم استانی های عزیز عرض کنم وقتی به صرف ایل و تبار به صرف ناهار و شام به صرف خوش تیپی به صرف اینکه کسی بیشتر پول خرج کرد رای می دهیم این میشود عاقبت کار ما
شهرداران چند شهر استان نهایتا تا پایان تابستان عوض میشونند.
از نکا گرفته تا قایمشهر و ....
بدرود شمال نیوز
شهرداری چی 8 تير 1393
با سلام .همه اینها فقط حرف هست .تا وقتی در شهرداری باند بازی باشه بهتر از این نمیشه.
پاسخ ها به این نظر
شهروند 9 تير 1393
برات که با نام جمعی از دانشجویان کامنت گذاشتی واقعاً متاسفم به دلیل اینکه: 1. بنده خدا تو که تابلو هستش یک فرد کاملاً بی سوادی و خیلی خیلی سواد خواندن و نوشتن داشته باشی چرا میگی جمعی از دانشجویان حتماً گفتی کلاس داره نه 2. اگه جمعی از دانشجویان هستین چرا جمله هات فردی هستش بیسواد 3. شما که اهل قائمشهر نیستی چطور شماره کفش حامد ابراهیمی رو بلدی 4. گفتی مهندس فتحی جویای نام و تجربه کاری نداره شک ندارم که دقیقا اصل قضیه رو میدونی ولی از اونجایی که بیسوادی میگم تا شاید بتونی درک کنی که آقای مهندس فتحی فوق لیسانس مهندسی عمران هستند و 35 سالشه پس هم متخصص و هم ایده آل ترین سن برای مدیریت و همچنین استاد دانشگاه که تویی که خودتو گفتی جمعی از دانشجویان برات خوبه فرق بین استاد و دانشجو بدونی چیه راستی استاد از دانشجو بالاتره میدونستی 5. کارهای اجرایی که جناب مهندس فتحی اونوقت که خیلی جوان بوده انجام داده الان اگه حامد ابراهیمی و یه بیست تا مثل خودش جمع بشن ده درصدشو هم نمیتونن انجام بدن کوچولو برو درس بخون سواد یاد بگیر تا قائمشهر رو قایمشهر ننویسی راستی چقدر از این کامنتی که گذاشتی .........................
غفور 8 تير 1393
سید جعفر حسینی شهردار قائم شهر برای رسیدن به این پست از ....... همه هزینه کرد خیلی ها که این نوشته را میخوانند میتوانند این اسامی را در ذهنشان مرور کنند همانروز هم عده ای با اطمینان میگفتند که این فرد آدم سالمی هست ولی مدیر توانمند و جسوری نیست . همانروز حامیان......... شهردار میگفتند برای تسویه حساب با شهردار قبل باید حسینی شهردار بشود. عده ای دیگر در شورای شهر که بدنیال جایگاههای دیگری هستند براین موج سوار شدند و حسنیی شهردار شد حالا حامیان .... حسینی به منافع خود رسیده اند ودر این چالش شهردار را یاری نمیکنند . حالا چند تن از اعضای شورای شهر به مقاصد خود رسیده اند و شهردار را یاری نمیکنند شهرداری که باید در خدمت مردم قائم شهر باشد نه طرف دولت تدبیر را گرفته نه طرف مردم قائم شهر را نگاهش کمک در انتخابات مجلس به افراد نزدیک به اعضای شورای شهر است شهردار قائم شهر اعتماد کارمندان شهرداری را از دست داده ماندنش نه به صلاح مردم قائم شهر است نه به صلاح خودش. یکی از اعضای شورای شهر که مدتی است حضور کمرنگی در جلسات دارد ( مسئول شده است) گفته حسینی دیگر بدرد شهرداری نمیخورد حداکثر باید در قسمت ساختمانی کار کند . جناب حسینی همه اتفاقات را میدانی برای سلامت خودت چاره ای کن.
شهروند 10 تير 1393
واقعا برات متاسفم شمال نیوز که کامنتی که من در جواب اون آدم بی سوادی که خودشو جمعی از دانشجویان معرفی کرده را نذاشتی خودتی شمال نیوز با اون برخوردهای خطی که داری//// پاسخ شمال نیوز : کاربر گرامی ؛ به جای تاسف و اتهام زنی به شمال نیوز بهتر است چشمتان را باز کنید تا کامنت ارسالی را که در اسرع وقت منتشر شد مشاهده کنید .
خلاف 13 تير 1393
وقتی خلاف کار و ناخلف و بهتر از اون همه در بررسی صلاحیت تایید می شن معلومه از این هچل 7 چه در می آد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.